Nog 1 week!!!!! - Reisverslag uit Esbeek, Nederland van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu Nog 1 week!!!!! - Reisverslag uit Esbeek, Nederland van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu

Nog 1 week!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Lisette

06 Januari 2018 | Nederland, Esbeek

Nu begint het echt op te schieten. Afgelopen week de koffers alvast van de zolder gehaald. Het wordt nu wel een beetje bekijken wat we allemaal meenemen. Je kunt in Nieuw Zeeland allerlei verschillende weertypes verwachten. Dus we moeten op alles voorbereid zijn.
Ook moeten we zorgen dat we niet teveel meenemen want we moeten het de hele reis meesjouwen.
Komende week de papieren nog even ophalen bij het reisbureau en dan kan de reis beginnen!!!!!

  • 11 Januari 2018 - 12:30

    Wendy:

    Super leuk!! Ga maar lekker genieten van deze mooie reis!
    Ik kijk uit naar de leuke verhalen en mooie foto's

  • 11 Januari 2018 - 19:48

    Joyce:

    Vind het nog steeds niet eerlijk dat jullie mij niet meenemen !

  • 11 Januari 2018 - 21:45

    Lisette Van De Wouw:

    Lieve Lisette en Dolf,
    Het is bijna zover dat jullie gaan vertrekken ik wens jullie een hele goede reis.
    Geniet van deze mooie reis en zorg heel goed voor elkaar! Ik blijf jullie met heel veel plezier volgen.

  • 12 Januari 2018 - 13:51

    Edwin & Elly:

    Wij wensen jullie een heel fijne vakantie. We volgen jullie natuurlijk op deze
    droomreis

  • 13 Januari 2018 - 13:43

    Lisa:

    Ook ik vind het heel jammer dat ik niet mee kan!
    Maaar ik wens jullie een hele fijne vakantie!

  • 13 Januari 2018 - 20:41

    Lisette Van De Wouw:

    Lieve Lisette en Dolf,
    Het is bijna zover dat jullie gaan vertrekken. Ik wens jullie een goede reis, geniet samen van deze mooie reis, en zorg goed voor elkaar. Ik blijf jullie met heel veel plezier volgen! ( sorry eerste melding ging niet goed)

  • 14 Januari 2018 - 14:13

    Ine Oerlemans:

    Een hele mooie reis gewenst. Lekker genieten van al het moois wat jullie gaan zien.
    Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Esbeek

Nieuw Zeeland en Australie

Wij gaan een prachtige rondreis maken eerst door Nieuw Zeeland en daarna door Australie.

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2018

Weer thuis

11 Februari 2018

Caloundra

10 Februari 2018

Caloundra

09 Februari 2018

Cairns

08 Februari 2018

Cairns
Lisette

Actief sinds 11 Nov. 2017
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 10757

Voorgaande reizen:

14 Januari 2018 - 15 Februari 2018

Nieuw Zeeland en Australie

Landen bezocht: