Franz Josef - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu Franz Josef - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu

Franz Josef

Blijf op de hoogte en volg Lisette

23 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Vanochtend vertrokken naar Franz Josef. Dit zou weer een lange rit worden. We konden echter niet zo vroeg vertrekken omdat we nog langs de bank moesten. Die ging pas om 9.00 uur open. Uiteindelijk zijn we rond 9.30 uur vertrokken. De rit loopt voornamelijk door de bergen met erg veel bochten. Ook rijdt je een flink stuk langs de kust. Onderweg veel mooie uitzichten gezien.Het plaatsje Franz Josef ligt hoog in de bergen. Dit gebied staat bekend als The Glaciers, hier kun je tochten maken op de gletsjers. We zijn om 17.30 uur aangekomen bij ons hotel. Hier blijven we 1 nacht. Morgenochtend zouden we de FOX Glacier wandeltocht maken maar hier zien we vanaf omdat we morgen alweer een lange rit voor de boeg hebben. Hiervoor willen we op tijd aanrijden. De rit morgen gaat naar Queenstown. Hier zullen we 2 nachten blijven.

• 23 Januari 2018 - 12:44

Cees En Marian:

once in a lifetime ervaringen. Mooiiiii daar.
    geniet ervan

• 23 Januari 2018 - 12:47

Cees En Marian:

Franz Josef, lijkt net alsof je bij de buurman op visite gaan. Nederlandsere naam kan niet, ha ha!!!!
    Groot land ja dus ver rijden ook allemaal om van a naar b te komen, maar mooie indrukwekkende natuurroutes.

• 23 Januari 2018 - 23:10

Edwin & Elly:

Geweldig mooie natuur

• 23 Januari 2018 - 23:14

Hé waar is de rest van mijn tekst gebleven.
    DE REST
    Het weer ziet er ook perfect uit. Dit is puur genieten.
    Goede reis en "stay safe"