Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu

Nelson

Blijf op de hoogte en volg Lisette

21 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Nelson

Vanochtend al weer vroeg vertrokken uit Wellington. De ferry naar het Zuidereiland zou al om 09.00 uur vertrekken. Voordien moesten we de huurauto nog inleveren. Toen we bij de haven aankwamen konden we meteen inchecken en met een vroegere ferry mee. Zodoende vertrokken we al om 7.45 uur. Van Wellington gaat de ferry naar Picton, de haven op het Zuidereiland. Daar weer de andere huurauto opgehaald en op weg naar Nelson. Hier blijven we weer 2 nachten. Onderweg weer prachtige natuur gezien, toch weer heel anders dan op het Noordereiland.Voor morgen staat de Abel Tasman excursie op het programma. Dit is een kayaktocht en een wandelroute. Dus we hebben weer een drukke dag voor de boeg.

• 21 Januari 2018 - 10:15

Ine Oerlemans:

Ik lees wel dat jullie heerlijk aan het genieten zijn. En wat n prachtige foto's .
    Erg leuk om dit te volgen.Veel plezier met de kayaktocht.

• 21 Januari 2018 - 15:36

Peter:

Gaaf zeg, jullie zetten de vaart er wel zeg.!
    Geweldig om de reis mee te beleven en er staat ons nog veel schoons te wachten.!
    Veel inspiratie en plezier nog.

• 23 Januari 2018 - 12:53

Cees En Marian:

Toppie allemaal en relaxed.
    Heel nieuwsgierig straks naar jullie persoonlijke indrukken en verhalen.

Groetjes