Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu

Nelson

Blijf op de hoogte en volg Lisette

22 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Nelson

Vanmorgen weer erg vroeg opgestaan. Om 8.45 uur moesten we ons melden in het Abel Tasman nationaal park. Dit was met de auto toch weer een ritje van ruim 1 uur. Vandaar uit werden we met de boot naar een punt gebracht waar we zijn gaan kayakken. Nadat we allerlei instructies hadden gekregen en ons helemaal ingepakt hadden ( want het regende dat het goot ) konden we vertrekken. We waren met een groepje van 4 kayaks. Het was een mooie tocht waar we ook zeehonden hebben gezien. Alleen helaas geen foto’s van kunnen maken. Alle spullen zaten onder in de kayak. Nadat we ongeveer 2 uur gekayakd hadden zijn we weer aan land gegaan ( het regende nog steeds!!!!! ) en aan ons lunchpakketje begonnen. Na ongeveer 1 uur werden we weer door de boot opgehaald en naar een punt verderop gebracht. Hier stond weer een wandeltocht gepland. Gelukkig was het intussen droog geworden en zijn we aan de wandel gegaan. Dit viel wel even tegen want het eerste stuk ging zowat steil omhoog. De tocht was echter schitterend, wat hebben we toch veel moois gezien!!!! Onderweg veel mooie plaatjes geschoten. Na ongeveer 2 uur waren we weer op het punt waar we weer door de boot werden opgehaald. Het was een drukke en vermoeiende dag maar zeker de moeite waard. Morgenochtend vertrekken we weer naar ons volgende adres. Hebben dan weer een rit van ongeveer 5 uur voor de boeg.

• 22 Januari 2018 - 11:43

Jan En Caroline:

Wat is het daar mooi zeg. ziet er geweldig uit genieten!!

• 22 Januari 2018 - 20:00

Jacques:

Mooie reis maar het lijkt mij wel vermoeiend,gewoon volhouden
    Gr.Jacques

• 22 Januari 2018 - 20:37

Marjo Toorians:

Hoi Lisette en Dolf
    Wij geniet vanuit Oostenrijk van jullie mooie verslagen en prachtige foto's
    Jullie hebben in een week al veel gezien en gedaan.

Groetjes Frank en Marjo

• 22 Januari 2018 - 21:27

Edwin & Elly:

Zo te lezen en aan de mooie foto's te zien hebben jullie weer een paar mooie dagen achter de rug. Geniet ervan. Goede reis.
    XxXxX E & E

• 22 Januari 2018 - 21:30

Albertine&Faust:

Hoi Lisette en Dolf, wat geweldig om dit stuk NZ na bijna 10 jaar weer eens terug te zien...haha.. Heel herkenbaar. Misschien hebben we in dezelfde kayak gezeten?? Geniet van het mooie zuider eiland! We blijven jullie op de voet volgen!
    Haere rä, Albertine en Faust.

• 22 Januari 2018 - 22:46

Rona En Bert:

Hoi Lisette en Dolf,
    Wat een prachtig avontuur. De foto's zijn geweldig. Heel erg leuk dat wij op deze manier ook mee kunnen genieten. Nog heel veel prachtige dagen toegewenst. Wij blijven jullie volgen en genieten van de mooie foto's en al je reisverslagen.
    Heel veel groetjes van Rona en Bert.

• 23 Januari 2018 - 12:52

Cees En Marian:

Indrukwekkend allemaal. Jullie staan er bij als twee geoefende en geroutineerde wildlife en natuurspotters.
    Jammer van de regendag, maar er zullen zeker nog volop stralende zonnige dagen komen ook.
    Groetjes.

• 25 Januari 2018 - 12:11