Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu

Dunedin

Blijf op de hoogte en volg Lisette

26 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Vandaag vanuit Queenstown vertrokken naar Dunedin, een rit van ongeveer 300 kilometer. Dit wordt onze voorlaatste stop in Nieuw Zeeland. Gelukkig vandaag een mooie dag geweest, geen regen en een lekker temperatuurtje. Na aankomst in Dunedin wat rondgekeken in de stad die een beetje een Schotse invloed heeft.Het heeft een mooi treinstation uit 1904 wat nog steeds in gebruik is. In het centrum is een gezellig plein met restaurantjes en terrasjes.Hier wat gegeten en gedronken. Morgen staat er een wildlife excursie op het programma.

• 26 Januari 2018 - 10:46

Ine Oerlemans:

Hoi Dolf en Lisette,
    Leuk om alle reisverslagen te lezen.En mooi om al die prachtige foto's te zien. Echt schitterd. Jammer dat t weer niet altijd mee werkt.Och ja . Je moet t nemen zoals t komt.Wij ook van de zomer.... ha ha. Nog een hele fijne reis en geniet er samen lekker van.
    Groetjes Ine