Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg Lisette

30 Januari 2018 | Australië, Sydney

Vanochtend stond de Sydney City Tour op het programma. Om 7.00 uur werden we opgehaald en hebben we een tour door Sydney gehad. Hierbij een goede indruk gekregen van de stad. Mooie en schone stranden en in de stad zie je mooie oude gebouwen. Rond 12.00 uur was de trip afgelopen en zijn we afgezet bij de haven. Hier zijn veel restaurantjes en terrasjes dus hier hebben we lekker wat gegeten en gedronken. Daarna zijn we zelf te voet op stap gegaan met behulp van Google Maps. Dit werkt echt super handig. Na een wandeling van ongeveer 2,5 km waren we bij het Sydney Operahouse. Dit is echt schitterend om te zien. Ook de grote haven waaraan dit ligt is erg mooi. Hier vind je ook de Sydney Harbour Bridge. Het geheel is erg mooi om te zien. Je kunt hier uren rondkijken. Naast het Operahouse ligt ook een botanische tuin, hier zijn we met een treintje doorheen gegaan. We zijn daarna ook weer te voet naar ons hotel gegaan, ook weer een wandeling van 3 km. Dus al met al weer een actieve dag gehad.

• 31 Januari 2018 - 21:58

Joyce:

Ben echt niet jaloers hoor......