Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg Lisette

31 Januari 2018 | Australië, Sydney

Vandaag stond de Blue Mountains Scenic tour op het programma. Dus dat was weer vroeg opstaan!!! Ik denk als we straks weer thuis zijn we hard aan vakantie toe zijn!!!! Eerst zijn we naar een Wildlife Park geweest. Dit viel erg tegen, was gewoon een dierentuin. Daarna doorgereden naar de Blue Mountains. Nou het was vandaag allesbehalve blauw. Het was een grijze dag met miezerregen. In de bergen zag je niks want er hing een dichte mist. Dit was wel jammer want de omgeving was erg mooi. Er liep een pad door het regenwoud, met de mist erbij had dit wel iets. Daarna nog naar Scenic World geweest. Dit bestaat uit een railway. Zoals ze zeggen is dit de stijlste railway ter wereld, deze gaat in een helling van 52 graden naar beneden. Deze hebben we als eerste genomen. Daarna met de Cablecar weer naar boven gegaan. Als laatste hebben we de Skyway gedaan. Deze heeft een glazen bodem en loopt tussen twee bergtoppen over de Jamison Valley op een hoogte van 270 meter. Maar, jammer door de mist zag je niet erg veel. Op het einde van de middag zijn we met de boot terug gegaan naar de Sydney Harbour. Daar hebben we een hapje gegeten en nog wat foto’s gemaakt van het Operahouse en de brug welke s’avonds mooi verlicht zijn. Om 22.00 uur waren we weer bij ons hotel. Morgenochtend vertrekken we weer vroeg voor onze vlucht naar Melbourne.

• 02 Februari 2018 - 11:01

EdwiN En Elly:

Jammer dat het weer niet meezit. Zoveel mooie natuur niet te zien door de mist.
    Maar toch mooie foto's ook van Sidney.