Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu

Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Lisette

01 Februari 2018 | Australië, Melbourne

Vandaag vanuit Sydney vertrokken naar Melbourne. Onze vlucht was om 9.30 uur dus we werden weer op tijd opgehaald. Het was maar een kort vluchtje van 1 1/2 uur. Dus dat was wel fijn omdat we dan toch nog iets aan de dag hadden. Nadat we ingecheckt hadden in het hotel zijn we de stad ingegaan. Het hotel ligt heel gunstig tegen het centrum aan. Je zit ook meteen aan het water waar overal terrasjes en restaurantjes liggen. Melbourne is toch weer heel anders dan Sydney. Er hangt een meer relaxte sfeer. Ook hebben we voor morgen een tour geboekt. Dit is de Great Ocean Road Explorer waarbij je ook bij de Twelve Apostles komt.

• 01 Februari 2018 - 20:05

Joyce:

Heimwee!!! Twelve apostels is echt waanzinnig mooi!!