Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu

Cairns

Blijf op de hoogte en volg Lisette

09 Februari 2018 | Australië, Cairns

Vandaag, op onze 45e trouwdag, een rustige dag gehad. Dolf is vanmorgen gaan hardlopen en daarna zijn we op ons gemakkie gaan ontbijten. In dit deel van Australië is het in deze periode het natte seizoen. We hebben ook iedere dag wel enkele flinke regenbuien gehad. Daarna is het weer zonnig maar je voelt dat er een hoge luchtvochtigheid is. We hebben het vandaag rustig aan gedaan. Ons hotel ligt vlak aan zee met een mooie wandelboulevard van ongeveer 5 km. Deze hebben we een stuk gelopen. Je ziet hier allerlei voorzieningen waarvan vrij gebruik gemaakt kan worden. Er staan op diverse plaatsen fitnesstoestellen die je kunt gebruiken. Op bepaalde tijden worden er gratis lessen gegeven. Ook is er een heel groot zwembad waar je vrij toegang hebt. Voor de kinderen is er tevens een hele grote speeltuin met ook een watergedeelte.Het valt ook op dat je overal openbare toiletten hebt die netjes en schoon zijn. Van vandalisme is hier geen sprake!!!! Vanavond vroeg het bed in want we worden om 04.00 uur opgehaald voor onze vlucht naar Brisbane. Dit wordt ons laatste verblijf in Australië. Onvoorstelbaar zo snel het is gegaan.

• 09 Februari 2018 - 12:09

Edwin & Elly:

Het is een facinerend continent. Zoveel mooie plekken en telkens nieuwe ervaringen.
    Alleen jammer dat het toch regelmatig regent. Maarja dan blijf je toch een beetje aan ons koude, kille kikkerlandje denken zullen we maar zeggen.
    Ja time flies when you're having a good time.
    Goede vlucht naar Brisbane.
    Stay safe.
    XxXxX
    E & E

• 11 Februari 2018 - 00:30

Jacques:

Dolf & Lisette nog proficiat met jullie 45 jarige trouwdag verder rust goed uit en een behouwden terugreis .
    Daarna boeken voor Thailand om uit te Rusten.
    Groetjes Jacques