Caloundra - Reisverslag uit Caloundra, Australië van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu Caloundra - Reisverslag uit Caloundra, Australië van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu

Caloundra

Blijf op de hoogte en volg Lisette

11 Februari 2018 | Australië, Caloundra

Vandaag voor de eerste keer in 5 weken uitgeslapen. Er stond voor vandaag eigenlijk een trip gepland maar omdat we daarvoor weer om 05.15 uur opgehaald zouden worden hebben we deze gecanceld. Dus vandaag geen wekker en heerlijk op ons gemak kunnen ontbijten. Het hotel waar we verblijven is echt op gezinnen met kinderen gebaseerd. Er is een waterpark/speeltuin en een zwembad. Dus kinderen vermaken zich hier prima. Verder zijn we vandaag de omgeving wat gaan verkennen en zijn we naar het strand geweest, Dicky Beach. Hier hebben we een paar uurtjes vertoefd. Heerlijk om een paar dagen wat rustig aan te doen. Morgen wordt onze laatste dag, dit zal waarschijnlijk ook wel een dagje strand worden.

• 12 Februari 2018 - 10:48

Ine Oerlemans:

Lekker he...ff relaxen na alle inspanningen. Een prachtige reis om te volgen. Nog ff genieten daar. Een hele goede terugreis en tot snel.

• 12 Februari 2018 - 14:16

Peter:

Was geweldig de reis te kunnen volgen.! Wens jullie nog een mooie en veilige terugreis.! Straks welcome back in de wat geregeldere uitslaapwereld.! ✈️

• 13 Februari 2018 - 21:06

Joyce:

Groot gelijk lekker ff relaxen!! Schitterende omgeving weer
    Alvast een veilige terugreis en tot snel xxx