Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu

Auckland

Blijf op de hoogte en volg Lisette

16 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Auckland

Dinsdag 16 januari aangekomen in Auckland. Al met al is de reis erg meegevallen. Bij aankomst bij ons hotel konden we niet meteen naar de kamer dus de koffers achtergelaten en de stad in geweest. Het hotel ligt midden in het centrum van Auckland recht tegenover de Skytower. Volgens onze taxichauffeur is die s’avonds prachtig verlicht. Dus we zijn benieuwd!!!! Voor vanavond een restaurant uitgezocht en daarna op tijd naar bed want morgen hebben we weer een druk programma. Om 9.00 uur wordt onze huurauto gebracht en dan gaan we op weg naar Rotorua. Onderweg zijn er nog verschillende bezienswaardigheden die op de planning staan. Morgenavond hebben we geboekt voor de Maori Evening Experience.

• 16 Januari 2018 - 20:08

Joyce:

Na een lange reis nu eindelijk genieten!! Ben benieuwd naar alles wat jullie gaan zien en beleven xxx

• 16 Januari 2018 - 22:43

Edwin & Elly:

Gelukkig veilig aangekomen. En nu genieten van al het moois.