Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu

Taupo

Blijf op de hoogte en volg Lisette

19 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Taupo

Vandaag een beetje langer kunnen slapen omdat we vandaag niet verder hoefden te reizen. Dolf is vanochtend nog even gaan hardlopen want dat kan hij echt niet missen!!!! Ik heb vandaag nog even een klein wasje gedaan want dat moet natuurlijk ook gebeuren. Om 9.00 uur werd ons ontbijt gebracht. Bij het motel is geen restaurant maar je kunt de avond voordien doorgeven wat je voor ontbijt wilt en dat wordt dan op de opgegeven tijd gebracht. Nadat we ontbeten hebben zijn we weer op pad gegaan. Voor vandaag staat de Huka falls op ons programma. Dit is Nieuw Zeelands meest bezochte waterval. Het was echt de moeite waard. Om de stroom te volgen is er ook een wandelroute die je kunt lopen. Dit hebben we uiteraard ook gedaan. Het was echter erg zwaar. Een route van 2 uur met veel hoogte verschillen. Maar ook dit was de moeite waard want je had veel mooie uitzichten op de rivier en de omliggende natuur. Op de terugweg naar ons motel nog even wat gewinkeld en daarna lekker aan een wijntje en biertje gegaan. Morgen hebben we weer een lange rit voor de boeg van 400 km naar Wellington. Dus vanavond een beetje op tijd naar bed.

• 19 Januari 2018 - 23:10

Edwin En Elly:

Weer heel mooie foto's. Fijn om te lezen dat jullie het goed naar je zin hebben.
    Goede reis verder in dit mooie land.
    XxXxX E&E

• 23 Januari 2018 - 12:58

Cees En Marian:

Mooi allemaal daar. Rennen is voor onze Dolf ook relaxen, dus laat hem toch!!!!
    We merken dast jullie het daar naar je zin hebben. Tof.