Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu

Taupo

Blijf op de hoogte en volg Lisette

18 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Taupo

Vanochtend weer vroeg opgestaan, koffers ingepakt en op tijd gaan ontbijten. Het is iedere dag weer vroeg dag want je wilt toch zoveel mogelijk doen en zien. Vandaag hebben we een korte route voor de boeg naar Taupo. Hier blijven we 2 nachten.Een afstand van 80 km dus dat stelt niets voor. Onderweg een prachtige wandeltocht gedaan in de Vulcanic Valley van Mount Tarawere. Dit was echt prachtig, je ziet hier warm waterbronnen die opborrelen in het meer. Doordat het water kouder is lijkt het net of het water in het meer kookt. In de luchtgaten op de bodem van het meer kookt het water daadwerkelijk. Tijdens onze tocht kwamen we nog een Nederlands stel tegen. Wat bleek het waren bijna buren!!!!zij kwamen uit Reusel. Zo zie je maar weer, de wereld is klein!!!!

• 18 Januari 2018 - 10:41

Edwin En Elly:

Ohhhh dat ziet er schitterend uit. Qua vegetatie lijkt het een beetje op Hawaii. Mooie foto's.
    Fijn te zien dat jullie het geweldig naar je zin hebt. Geniet van al het moois.
    XxXxX

• 18 Januari 2018 - 15:10

Jan En Caroline:

Zo dat ziet er echt geweldig uit, mooie foto’s
    Dat is echt genieten daar!
    Liefs van ons

• 18 Januari 2018 - 16:27

Lisa:

Wat een mooie foto’s!!!

• 18 Januari 2018 - 17:36

Guusje:

Prachtige foto’s, heel leuk! Zo kunnen we een beetje meegenieten. Veel plezier ! Gr.

• 19 Januari 2018 - 09:33

Jacques:

Leuk om zo met jullie op vacantie te gaan
    Gr. Jacques

• 20 Januari 2018 - 19:22

Joyce:

Wat een fantastisch natuur daar zeg!!! Zoooooo mooi