Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Lisette Wouw - WaarBenJij.nu

Wellington

Blijf op de hoogte en volg Lisette

20 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vanmorgen 20 januari zijn we vertrokken voor een lange rit van Taupo naar Wellington van 400 km. Tussendoor hebben we een paar keer gestopt om wat te drinken, de beentjes te strekken en om even een paar foto’s te maken. In Wellington aangekomen hebben wij ons bij het volgende hotel ingecheckt. Nadat wij onze koffers op de kamer hadden gedropt zijn wij eerst de stad ingelopen om wat te gaan drinken en te eten. Terug op de kamer hebben we vlug een douche genomen en zijn gaan eten. We hadden s’middags al een leuk restaurantje gevonden. Daarna toch maar een beetje op tijd terug naar het hotel. Morgen moeten we al vroeg inchecken voor de ferry naar het Zuidereiland en we moeten voordien de auto nog gaan inleveren. Dus dat wordt weer een vroegertje!!!!

• 20 Januari 2018 - 10:10

Ad Hakkens:

Wat ik to zo ver heb gezien, ziet er alles mooi uit daar. De natuur is volgens mij geweldig. Veel plezie morgen met de oversteek en ik zie de foto’s wel weer.

• 20 Januari 2018 - 13:16

Wendy :

Wat een mooie dingen hebben jullie al gezien!
    Geniet er maar van!!

Groetjes Wendy

• 20 Januari 2018 - 22:24

Els Nanlohy:

wat een belevenissen allemaal zeg...fantastisch... geneert geniet ervan

• 23 Januari 2018 - 12:56

Cees En Marian:

Hopelijk allemaal mooie hotels en overnachtingsadressen. Jullie kennende zal dat wel piekfijn geregeld zijn.
    Pak ook je rust als het nodig is, want je zult vele uren maken om alle mooie spots te bezoeken. Neem het er van.
    Groetjes